piątek, 18 maja 2012

Post ogarniający


Zawsze mam dylemat z tym co powiedzieć na początek :D. Właściwie to cześć. To będzie mój pierwszy blog z prawdziwego zdażenia. Może niektórzy z was kojarzą mnie z Pingera? Jeśli mnie z tamtąd znacie, to na pewno wiecie że obiecywałem zdjęcia a nic z tego nie było. Tym razem koniec z czczymi obiecankami i już w pierwszym poście zmaltretuję was moim stadkiem w pełnej krasie (nie wliczając tych egzemplarzy o których rodzice myślą że nie wiem i leżą w garderobie :3).





I najważniejsza figura w mojej kolekcji: Marissa


No to pewnie powinienem powiedzieć jeszcze coś o sobie? Cóż ja jestem niespełna (bo dopiero od 30 czerwca) czternastolatkiem który zbiera lalki. I oczywiście suto fotografuje, przebiera, sprawdza różne style etc. mam też bzika na punkcie fantastyki więc spodziewajcie się jakichś nawiązań. To chyba by było na tyle. See u ^^
Filiś

1 komentarz: